maanantai 27. joulukuuta 2010

Puulla päähän lyötynä

"Kävitte aamulla täällä verikokeessa ja se on positiivinen, olette raskaana. Onneksi olkoon!"

Ei siihen paljon muuta tarvittu, että sai tämän naisen hölmistymään. Olin ihan varma, että tulos on negatiivinen ja sanoinkin hoitajalle, että on tuntunut siltä, että menkat alkaa. Mutta se on kuulemma ihan normaalia alkuvaiheessa siinä kohtaa, kun menkkojen pitäs alkaa. Tiesinhän minä sen, sen verran monet alkuraskauden oireita-keskusteluketjuja lukeneena. Mutta en ajatellut, että se mun kohdalla olisi mahdollista. Se, että mulle tulisi tuollaisia alkuraskauden oireita.. muista oireista en oikein tiedä.
Tissit on vähän arat olleet viimeiset pari viikkoa (oon selittäny lugeilla),
Vessassa oon ravannu yölläkin (mutta tottakai sillä määrällä mitä on tullu juotua vettä hyperin pelossa), Hikoilu (okei, no se on jossain määrin ollut poikkeuksellista.. mutta on liittynyt aiemminkin siihen, että menkat alkaa. Tosin nyt sitä on ollu jatkuvasti, ei pelkästään öisin..)
Mielialat on heitelly ja oon saanu ihan kunnon itkukohtauksia (IVF on ollu todella rankka henkisesti ja tää odottaminen.. yllättääkö ketään, jos vähän on tunteet pinnassa?)

Hoitaja varas mulle ajan alkuraskauden ultraan, joka on ens kuun lopulla. Viikkoja pitäs olla sillon 7+3 eli sykkeenkin pitäs kuulua.. Ei kai se auta kuin mennä sinne asti uskoen, että tämä on oikeasti totta. Että tuolla mun sisällä on joku pieni ihmisenalku.

Neiti Kevät ja Untamo 4+0 (viikotkin piti netistä tarkistaa, kai ne on noin?)

2 kommenttia:

  1. Voi, Onnea!!!!
    Paljon tarrasukkia pienelle Untamolle :)

    VastaaPoista
  2. Oi, ihanuutta!!! Hurjasti onnea ja roppakaupalla tarrasukkia mukaan! :)

    VastaaPoista